måndag 10 oktober 2011

Mös

Göteborg är ju sådär när man inte känner en enda person. Känns så ensamt att bara sitta hemma varje dag och blega på film. Får mig verkligen att sakna Skara då och då. Saknar det tysta på kvällarna, allt folk, att alla känner varandra, saknar min gamla klass. Är så hemskt att börja i en ny klass när dem redan har gått ett år tillsammans och speciellt nu när jag är så onödigt blyg och försiktig. Hoppas att dem inte tycker att jag är allt för mycket ivägen i alla fall. Lärarna är helt okej och än så länge så har vi bara fått jätte enkla läxor, fast alla mina lektioner har ju inte börjat än, men längtar lite till engelska B, var ju ca 2 år sen jag läste engelska. Hatar servering också, gör ju bara fel och är så klumpig så är ju rätt ofta jag nästan tappar brickor, glas och tallrikar.
Jobbigt också att man inte hittar någonstans här! Hittar ju knappt alla lektionssalarna jag ska ha. Måste också försöka fixa ett CV så att jag kan söka jobb, räcker ju inte långt med 2000 på en månad.
Blöh, blir så irriterad hela tiden.
Längtar verkligen, verkligen till sommaren. Hoppas tiden flyger förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar